3 grudnia 2012

W biegu... na wystawy?

Grudzień... A to już grudzień tak zupełnie z zaskoczenia i nie wiedzieć kiedy. Anioły się wysypią z każdego kątka. I te malowane, i figurki, zabawki i... te prawdziwe. Wychodzą na ulice wzywane i przywoływane przez dzieci i dorosłych. Czy to potrzeba czy może taka chwila, ale dzieje się, oj dzieje. Właśnie wróciłam z szybkiego "przygotowywanie wystaw" w dwóch miejscach w Zielonej Górze. Jedno - Charlotte Caffe na al. Niepodległości 11a-b a drugie - Hotel Ruben na Al.Konstytucji 3 Maja 1 A:) Wiadomość szczegółowa dla mieszkańców Zielonej Góry i okolic, bo w tych miejscach od jutra rozgoszczą się moje Anioły z całym kramikiem do spełniania marzeń. Więcej... później. A teraz ufff... przygotowanie plakatów i zaproszeń i niech Anioły działają i niech spełniają;)))

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008