15 stycznia 2015

Urodzinowy auto-prezent.

Urodziny. Taka szczególna data. Niby nic się nie zmienia ale wskazówka właśnie zatoczyła kolejne pełne koło i kolejny koniec i początek. Nieuniknione staje się podsumowywanie, planowanie. Rozliczanie i obietnice. To nie jest dla mnie łatwy czas. Moje emocje i energia wibrują na najwyższych obrotach i chwilami na ostatnich iskrach energii. Spalanie czasu przeszłego...? Może to brzmi groźnie ale spalanie to jak... wypalanie się świecy. Chodzi mi po głowie właśnie taki obraz z Aniołem i świecą... świecami... światełkami. Zapewne powinnam go lada dzień zacząć malować skoro taka jest jego wola, to ma powstać.

Na urodziny sprawiłam sobie prezent. Zamówiłam książkę Gitta Mallasz "Rozmowy z Aniołami". Już wiem, że to będzie dla mnie ważne... czytanie... już niecierpliwię. Czas rozmowy z Aniołami. Mam nadzieję nauczyć się nowej drogi komunikacji z Moimi Świetlistymi Opiekunami... Już niebawem :)

A, właśnie, po długim czasie piszę i to jest dobry znak.


Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008