3 lutego 2008

Kilka nowych pozycji książkowych pojawiłoś się w ciągu ostatnich dni. Wracam do Aniołów. Zabrzmi to śmiesznie, ale nie wiem, jakiego zwrotu bardziej czytelnego użyć. Zachwianie własnego odczuwania jest ogromnym brakiem pewności siebie. To wszystko z lekka mnie przerasta, i muszę wyhamowywać, przystanąć by później znów ruszyć. Kilkumiesięczne wyczyszczenie z moich potrzeb rozmawiania z Aniołem zupełnie nie wiem czym było podyktowane. Czy miałam sobie sama poradzić czy po prostu odpocząć? To nic nowego…
Tak często rysowałam zrozpaczone i smutne Anioły, ich ból był przeniesieniem mojego ale często powstawały nie wtedy, gdy mnie coś bolało. Wyprzedzały mój stan lub były zupełnie niezależne. Pojawiały się najczęściej w momencie, gdy wyciszałam chaotyczne bieganie za życiem i niby ukradkiem zaglądałam w głąb siebie…
Znów czytam o Aniołach…
Polecam dwie pozycje:
„Planeta Aniołów” Elizabeth Poll
„Wielka Księga Aniołów” Jeanie Ruland

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008