2 lutego 2008

„Nie obawiajcie się”

Podczas objawień Aniołów ludzie padają na kolana.
Obecność Anioła jest wypełniona boskim autorytetem, który nie pozostawia żadnych wątpliwości co do swego autentyzmu.
Anioły światła szanują wolę człowieka i przybywają tylko wtedy, kiedy są przywołane i zaproszone przez samego zainteresowanego lub kiedy zostało to przewidziane w boskiej Opatrzności.

O Aniołowie, kim jesteście?

We wczesnym dzieciństwie człowiek zachowuje jeszcze bezpośrednie połączenie z Aniołami. Ten kanał komunikacji zanika jednak, kiedy otula nas welon zapomnienia, który rozpościera nad nami codzienność.
Aniołowie są czystymi, świetlistymi silami boskości. Są przyjaciółmi ludzkości i każdemu, kto ich wzywa, potrafią podać pomocną dłoń.

Aniołowie są obrazem boskiej miłości i życia. Nie mieszkają w odległym „niebie” a w naszych sercach, w ożywionej naturze i w wyższych wymiarach duchowych.
Współpracują z nami przez siłę intuicji. Im bardziej pozwalamy im działać w naszym życiu, tym wyraźniej będziemy mogli rozpoznać ich obecność w naszej codzienności.

Żadna forma życia w całym wszechświecie nie pozostaje przy życiu jeśli opuszczają ją anielskie siły. Zadaniem Aniołów jest przesyłanie boskiego światła do wszystkiego, co istnieje, ożywianie i utrzymywanie stworzenia przy życiu, nauczanie duchowych mądrości, pilnowanie boskich sił, pomnażanie, kierowanie. Zadaniem człowieka jest uczenie się, samodoskonalenie, budowanie królestwa Bożego na ziemi, czynienie sobie ziemi poddaną. Rozwijanie w sobie bogactwa duchowego, rodzenie w sobie „Boga-człowieka”.

2 komentarze:

nurt pisze...

Do mnie uparcie puka Nitael. W zasadzie to ni wiem, czy to On puka, czy ja doń? Ale....bezpieczniej mi z tą świadomością. Choć dochodziłem ponad rok, co jest grane, co to za sny, co się dzieje ze mną, dlaczego akurat takie książki ciągle mi wpadają do rąk? Teraz już...spokój;-)
Relacje między nami a nimi są właśnie takie, jak piszesz. A abstrahując od wszystkiego, najgorzej wychodzi człowiekowi "czynienie sobie ziemi poddaną".
Pozdrawiam ze Wschodu;-)

galerialilu pisze...

Anioł "nie do końca potępiony". Jakby na pograniczu naszego pojmowania dobra i zła. Chyba opiekuje się Tobą bardziej, niż sobie tego życzysz i to nie, by Cię gdzieś "wciągnąć" a raczej coś ważnego pokazać. Kim byłeś? Jaki jest Twój zewiązek z nim ponad czasem naszego ziemskiego życia? Unikanie niczego nie rozwiąże, sam wiesz. Prędzej czy później musimy się zmierzyć z tym, co tak odsuwamy od siebie a co jest ponad naszą miarę CIERPLIWE. A czynienie sobie ziemi poddaną? Cóż, nie tak miało wyglądać...
Pozdrawiam i dziękuję:)



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008