3 stycznia 2012

Kawa...

Kawa z Aniołem? A dlaczego nie... Przecież przy kawie najlepiej prowadzi się konwersacje a ja mam dużo do omówienia z moim opiekunem. Zwłaszcza dzisiaj. Wychodzenie z choroby to zupełnie inna forma chorowania, wcale nie lżejsza od frontalnego ataku wirusów i innych, niewidocznych gołym okiem, przeciwników. Z jednej strony cieszę się, że już "nie dusi" i głos odzyskuję ale z drugiej strony (kij ma dwa końce...) czuję się apatyczna i słaba jak dziecko. Zaczyna się proces leczenia po chorobie. I tu musi wkroczyć mój Anioł (kiedyś zdradzę jego imię) wspierając i opiekując się. Dlatego rozmowa, by nie zapaść w marazm pochorobowy. Na pytanie - dlaczego nie ustrzegł mnie przed chorobą odpowiem: to nie jego zadanie. Choroba jest (niestety) formą doświadczania życia w pełnej skali. Znacie ten stan radości, gdy już nam nic nie dolega? Tak, doświadczanie życia w pełnej skali nie zawsze musi nam się podobać, ale właśnie wtedy najbardziej potrzebujemy Anioła. O przewrotności - nie wzywamy go, gdy wszystko jest idealnie. Następną kawę piję z Nim gdy już będę zdrowa i porozmawiam o tym...


1 komentarz:

madlen pisze...

Piękne słowa i tak mądrze napisane ;-)



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008