10 stycznia 2012

Wracam...

...chyba z dalekiej podróży. Z lekka malaryczne (?) powietrze, w którym jedynie dobrze czują się wirusy i bakterie wszelkiej maści poniekąd stało się przyczyną mojej trzytygodniowej nieobecności w świecie rzeczywistym. Ale myśli nie odpoczywały choć były na równi z ciałem oklapnięte. Teraz światło w mojej głowie coraz jaśniejsze. A to za przyczyną nie tylko lepszej kondycji fizycznej ale i nowych obrazów... na razie w głowie. Przeczytałam nową książkę.
Obok nas istnieje świat, którego nie dostrzegamy. Ktoś w każdej sekundzie walczy o Twoją duszę. Zamknij oczy i poczuj dotyk Anioła.
A teraz czas na malowanie. Czuję się pełna nadziei i potrzeby zrozumienia, dlaczego... Moje pytanie, na które tyle razy próbuję znaleźć odpowiedź - dlaczego jest tak, jak jest i co można z tym zrobić i... co by było gdyby...????

2 komentarze:

Monika Oleksińska pisze...

...na takie pytania nie ma odpowiedzi...
wiesz Twoje Anioły mają w sobie cudowną moc...kiedy je zobaczyłam pomyślałam, że to nie tylko obrazy. Nie wiem czy mam takiego Anioła ale bardzo bym chciała żeby każdy potrzebujący mógł z Twoim Aniołem wypic kawę i uwierzyc ,że nie jest sam :)
życzę Ci dni pełnych radości :)

galerialilu pisze...

Witaj Moniko:) Dzisiaj taki dzień magiczny. Czuję wiosnę a z nią nadzieję na siłę, na miłość, na radość... Wszystko w powietrzu wibruje życiem budzącym się nieśmiało. Twoje słowa mają moc magiczną. Jest w nich dobro, które jak światło rozświetla ciemne zakamarki. Jest w nich miłość Życia. Masz wielu Aniołów, którzy z radością kroczą przy Twoim boku. Są szczęściarzami, że mogą być przy Tobie... Czasami wystarczy tylko spojrzeć sercem, by je zobaczyć... i porozmawiać:) może przy dobrej kawie a może na spacerze, a może przed snem...:) Pozdrawiam Cię z uśmiechem i Twoje Anioły:)



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008