29 stycznia 2013

Odwiedziny...

Codzienne odwiedziny własnego bloga stały się z lekka niemożliwe. Okazuje się, po raz kolejny, ż doba ma za mało godzin, a ja lubię skupiać się bez reszty na czymś, co właśnie robię. Dlatego gdy maluję na całe godziny moja podzielność uwagi znika, jak śnieg po deszczu... powoli ale konsekwentnie. Później nagle okazuje się, że mnie tu nie było ho-ho.

Krótko o Aniołach. Ostatnio znów wróciły te tęczowe. Przywołane gdzieś z głębi duszy wkroczyły na tęczowych skrzydełkach i stwierdziły, że zostaną. Potrzeba zrównoważonej energii jest oczywista, każdy tak ma. Ale czasami na własną prośbę zaburzamy tę idealną harmonię barw odejmując sobie kolory w życiu. Nie dość, że szarość naokoło to jeszcze szaro ubrani ludzie i niebo szare... i choinka rozebrana;))) Ech, przybywajcie Tęczowe Anioły całymi rodzinami do wszystkich, u których brak Waszych Barw Radości sprawia, że smutek jest ich udziałem. Niech zastąpi go poczucie spełnienia, spokoju, miłości, radości, zaufania, zdrowia, energii i apetytu na życie!!!!

4 komentarze:

Bulma pisze...

Witaj, dziękuję za odwiedziny.Cieszę się bardzo bo i ja mogłam trafić do Ciebie. A Twoje Anioły mnie urzekły, są niezwykle pozytywne, energetyczne, słowem: piękne!
Będę zaglądać, serdecznie pozdrawiam!
BULMA

galerialilu pisze...

Miło mi bardzo i dziękuję za ciepłe słowa:) Zapraszam zawsze do odwiedzin bloga i strony www. Staram się na bieżąco uzupełniać nowości ale czasami "czasu brakuje". ;) Jak wszystkim, których pasja pochłania...:) Gorąco Cię pozdrawiam i do miłego zobaczenia:)
Lilu

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Strasznie podobają mi sie twoje anioły- są takie optymistyczne i radosne że aż ocieplają klimat zza okna

Zielona droga-Ania pisze...

Cudny jest :)Pełen energii i słońca ;)



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008