30 stycznia 2013

Wyróżnienie:)

Witam:)
Dziękuję Ani http://rustykalna.blogspot.com za wyróżnienie. To dla mnie miła niespodzianka, bo myślałam, że tak piszę sobie sama dla siebie a tu proszę;)))) Dużo serdeczności

Jeszcze nie wiem, jak sobie z tym poradzę ale spróbuję:)


Zasady wyróżnienia:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"

 Każdy nominowany blogger powinien:
 1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blog   
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie 
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują

Odpowiedź na pytania Ani:)

1. Jak rozpoczęła się Twoja historia z tworzeniem? Od zawsze, od kiedy w łapkach mogłam utrzymać cokolwiek do rysowania:)
2. Jak długo już tworzysz? Anioły? Hmmm tak realnie od 2009 roku...
3. Może chcesz się czymś pochwalić? Trwam w postanowieniu. Malować, malować, malować....:)
Wróciłam do tworzenia i już nie przestanę:))))

4. Jakie cechy Cię charakteryzują? Empatia, radość życia, niezależność, jestem łasuche, uwielbiam koty i Anioły, biegam rano w lecie po trawie na boso a zimą lubię wchodzić do lodowatej wody
5. Czy spełniło się już jakieś Twoje marzenie? Tak, wiele, oj wiele. Odwiedziałm Grand Canion, Portugalię, skoczyłam na bungi, mam cudownego syna i wnuczkę jak marzenie...;))) i jeszcze marzenia do spełnienia:)
6. Jesteś skowronkiem czy sową? Sowa, zdecydowanie sowa:)
7. Twoje motto. Zawsze mam z tym problem. Ale..."Nie taki Anioł słaby jak go malują. Ks. Jan Twardowski
8. Co jest dla Ciebie ważne w życiu? Życie.
9. Realista czy marzyciel? Mix czasami wybuchowy ale niegroźny.
10.Gdzie mieszkasz? Zielona Góra:)
11. Aniołek czy diabełek? Aniołek, zdecydowanie, choć niepokorny:)

 
Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie i zapraszam do zabawy.
Lila .......:) www.lilu.netgaleria.eu

Wyróżnione blogi to piękne miejsca, gdzie marzenia i pasja stają się jednością.
http://abla-art.blogspot.com/
http://jagodowo-art.blogspot.com/
http://jednoskrzydla.blogspot.com/
http://sercemmalowane.blogspot.com/
http://skrzydlatykot.blogspot.com/


Więcej może później...;))) 

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008