13 września 2012

Winobraniowe zamieszanie... A Anioły spokojnie uśmiechają się z kart i zakładek, z obrazków kolorowych tych małych i dużych. Dzisiaj bałam się o pogodę rano, a powinnam zawierzyć Aniołom. One na moje szczęście z uśmiechem skrzydłami rozegnały chmury, by wyszło słońce. Był to więc dzień pełen tak radosnych i ciepłych spotkań, że serce mi rosło i kwitło, i jeszcze unosiło się jak piórko. I pojawiały się nowe pomysły i nowe obrazy na kolejne Anioły. Teraz jestem zmęczona ale tak pozytywnie po dniu pełnym wrażeń. Jutro będzie anielski dzień... A może dzień Anioła;))))?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Patrzę właśnie na kartki z Aniołami, zakupionymi na Vinobraniu. Pierwszego dnia już, podczas pobytu w Zielonej Górze zatrzymałam się na dłuuugi czas przy Anielskim stoisku. Oczu i duszy oderwać nie mogłam. Słabość mam do Pewnego Anioła więc może stąd zainteresowanie Nimi tak wielkie. Niezwykła Pani Twórczość. Poruszyła moje serce muszę przyznać. Pamiętam wciąż Pani uśmiech na ''Do widzenia'' kiedy odchodziłam z zakupionymi kartkami od Aniołowego stoiska. Wiele veny życzę ! I oby Anioły wciąż nie dawały zapomnieć o swoim istnieniu.



Mad Ness

galerialilu pisze...

Dziękuję z całego serca. Wiem, że właśnie dzięki takim ludziom jak Pani mam potrzebę ciągle tworzyć a czasami i siły również. Anioły przez moje obrazy przychodzą do innych i myślę, ze właśnie dlatego mam je malować:))) Z uśmiechem pozdrawiam i zawsze zapraszam serdecznie:)



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008