23 września 2012

Krok po kroczku uzupełniam stronę. okazuje się, że praca jest "koronkowa", ale powoli uczę się i ogarniam całość. Jak zwykle najtrudniej było zacząć. Jak zwykle....




Teraz uzupełniam dział druku, czyli kalendarze, kartki, a zaraz zabieram się za zakładki. Jeszcze leży odłogiem całę mnóstwo prac do wciągnięcia na listę: małych obrazków i obrazów większych A już Anioły tupią nóżkami, że malować czas najwyższy. Mam nadzieję do końca września w miarę możliwości wykończyć stronkę a później malowanie... malowanie... Jeszcze jest około 200 Aniołów tych ważnych, tych Stróżów. A niedługo już ich święto. Muszę jakoś je uczcić.... Na pewno mało oryginalnie - malując od świtu do nocy i w nocy również.... Ech, Aniołowie moi kochani. Dajcie mi siłę, by wszystkie moje plany z Wami związane realizować... krok po kroku....:)

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008