2 października 2012

Anioł Stróż 2 października
Dzień Anioła Stróża...
Rok temu, 2 października właśnie podjęłam wyzwanie. A może to nie było wyzwanie, może to ochrona przed energią destrukcyjną życia we współczesnych realiach pędu i pogoni za "nie wiadomo czym"... Fakt, że pomysł przyszedł "z góry", zagnieździł się w mojej głowie i namalowałam pierwszego Anioła... To właśnie ten...

I już decyzja namalowania Anioła Stróża na każdy dzień roku była naturalna. Tak się stało. Malowałam... Ale miałam również nauczyć się pokory, że decyzje trzeba rozważać na wielu płaszczyznach. Chciałam je wszystkie namalować w ciągu jednego roku a to okazało się wyzwaniem ponad siły. Choroba, "wredna" i przewlekła przystopowała moje zapędy dając jednak miejsce na przemyślenia, medytację i cierpliwość. Dzisiaj koło zamknęło swój bieg i zaczynam następne. Niech przyjdą następne Anioły. Niech rozmowa z nimi i ich obecność przynosi wiedzę, radość, miłość... Niech z serc Aniołów Stróżów spływa na świat spokój i zrozumienie. Niech Ich twarze przynoszą pogodę w sercu nawet w pochmurne dni...
Wracam do domu i maluję Anioła.:)

Pozdrawiam Was. Pozdrawiam z uśmiechem również Aniołów Stróżów wszystkich... Niech przybywają:)

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008