18 października 2012

Anioł Dobrej Nowiny

Październikowe słońce spływa delikatnie na ziemię. Jest szklisto - pomarańczowe. Anioły fruwają po niebie i zaglądają pod płaszcze. Zbliża się pora medytacji, myśli rozbiegane uczesać będzie można.

Tęsknię za Aniołami, za spokojem i kominkiem, za ogniem i ciszą przeplataną tylko szumem morza... Właśnie... Chyba tęsknię w jakiś przedziwny sposób za morzem.

Anioł Dobrej Nowiny. Gdy powstawał nie miał takiego imienia, ono stało się w trakcie odczuwania jego obecności. Dobrej nowiny potrzebujemy wszyscy każdego dnia. W pracy, w domu, gdy syn zdaje egzamin, gdy choruje nasz kot, gdy mamy do załatwienia pilną sprawę. Dobra nowina, dobre wieści... Przywołujmy je w oczekiwaniu, by stały się faktem. Anioł mówi: pamiętaj - Twoje myśli staną się rzeczywistością, myśl więc pozytywnie.

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008