10 października 2012

Archanioł Chamuel....

Dlaczego o nim dzisiaj? Za przyczyną pewnej młodej kobiety, która chce zostać matką. A myślę, że właśnie ten Anioł o potężnej sile kochającego serca, opiekun planety Wenus, jest władny pomóc, i do niego prośbę trzeba wysyłać. Archanioł Chamuel jest kreatorem ludzkich marzeń, jego imię tłumaczy się "Łaska Boża", "Ten który widzi Boga", "Siła Bożego Serca". Gdzie więc jak nie tam zanosić tak delikatnej natury modlitwy o błogosławieństwo. Jego siłą jest ufność i miłość a służą mu Anioły miłości, współczucia i zrozumienia. Światło Archanioła Chamuela ma barwę jasnozieloną przeplataną płatkami róży... Właśnie zapach róży i drzewa różanego przywołuje obecność tego Anioła. Jego kamień to kwarc różowy i zielony fluoryt. Afirmacja anielska: "Jestem miłością i podążam za głosem swojego serca"....

To nie jest obraz Archanioła Chamuela, ale to Anioł, który mu służy, więc dlatego tu jest jego miejsce...

1 komentarz:

Enigma pisze...

dziękuję:)mam olejek różany:)bedę teraz go używac regularnie:)))



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008