24 listopada 2012

Anioły na kamieniach...

Kamienie...
Po raz pierwszy pojawiły się na nich Anioły około 1993 roku. Później przerwa i powoli, z przypadku, malowane na prezenty ale w zasadzie ciągle znoszone do domu. Czasami ktoś powiedział, że takie zbieranie kamieni to "znoszenie do domu" problemów, trudu... i takie tam. A ja nadal je przynosiłam i zbierałam gdziekolwiek byłam. Zadziwiają mnie i onieśmielają. Zastanawiałam się, ile czasu TRWAJĄ już na ziemi w takiej formie, czym były wcześniej, co w nich jest. Wiadomo, czym był węgiel na ten przykład ale kamienie?
Ale takie moje, najbardziej moje Anioły na Kamieniach powstawać zaczynają około 2009 roku. Od tego czasu się malują. Więcej lub mniej kolorowe, każdy inny i z różnym natężeniem emocji i intencji.

Idą w świat jako talizmany. Mają takie różne przesłania, czasami już takie się malują. A powstają? Hmmm... śpiewają z kamienia. Gdy biorę go do ręki przypatrując się widzę tam Anioła i zaczynam malować. Czasami jest tak bardzo wyraźny, że nie mam wątpliwości co do jego kształtu. Czasami tylko kolory z lekka zmieniają się, powstają z intencji. Albo Anioł mi podpowiada, gdy waham się. Ale czasami nie potrafię go zobaczyć i wtedy kamień odkładam, na później, i biorę następny.

Teraz przerwa. Nie powstały od wakacji a czas najwyższy, ale ten jest właśnie z sierpnia tego roku. Anioł Trzech Serc. Tak pełen bezwarunkowej i zrównoważonej miłości, że nie ma wątpliwości, co przyniesie komuś, kto go o to poprosi.

Teraz na stronie zamieściłam część kamieni. Traktuję je bardzo osobiście. Kocham i obdarzyłam tą miłością łagodną. Wiele z nich czuję i pamiętam, jak malowałam... Myślę, że ożywiam dzięki moim obrazom drzemiącą w nich siłę i na nowo ją uruchamiam. Niech więc idą w świat i wspierają ludzi w ich działaniach i marzeniach.
Niech tak się stanie.

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008