5 grudnia 2012

Jutro Mikołajki. Sama nie wiem, gdzie podziały się te jedenaście miesięcy. Czas mija tak przerażająco szybko. Na dodatek mam go tak mało na pracę, na malowanie. Ciągle za mało. Ale zdarza mi się niespodziewanie zrobić coś zaskakującego. Tak jak te Aniołki na desce malowane a później cała zabawa to obrabianie zdjęć. Aniołki same pofruną do usa... do moich bliskich i tam będą skrzydłami na szczęście trzepotać. A u mnie zostały impresje tworzone między jedną a drugą praca. Na jutro jeszcze trochę opisów do obrazów, jeszcze przygotować teksty do zaproszenia na wystawę a później spać... i rano... No właśnie, rano spróbuję obudzić się na tyle wcześnie, by to wszystko poukładać. Czas pogania niewidzialnym batem.


Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008