28 grudnia 2012

Poświątecznie...

Odprężenie maksymalne. Wolę nazywać to w ten sposób, bo mówienie o lenistwie nie jest budujące. Ale fakt, że ostatnie dwa dni pozwoliłam sobie na zawieszenie wszelkiego działania. Czasami za bardzo skupiamy sie na pędzie do przodu, ciągłej spirali obowiązków i takiego strachu przed "marnowaniem czasu". Zapełniamy go czynnościami obowiązkowymi, których nie brakuje, od przysłowiowego prysznica i mycia zębów do czytania, przeglądania prasy, spotykania z przyjaciółmi. O pracy już nie wspomnę i działaniach nadprogramowych. Nie ma w tym nic złego ale nagle zapętlamy się i brakuje nam tchu... Nam... Mogę mówić - sobie, ale myślę, że to nie tylko mój problem. I stało się. Cały dzień nie zrobiłam żadnej konstruktywnej rzeczy oprócz dojadania smakołyków, oglądania Władcy Pierścienia, zabawy z kotami i spania... Myślę o nienamalowanych Aniołach, przeglądam, co też mam do zrobienia jeszcze w styczniu. Oj, braki są spore, ale zabiorę się za nie jutro. A może jeszcze dzisiaj? Zrobię szkice... Tak, właśnie tak to wygląda. Nawet leniuchowanie nie wychodzi mi do końca, bo choć nic nie robię to planuję...Ale złapałam oddech, odprężyłam się po napięciu związanym z wystawą, pracą i świętami. Teraz zostaje jeszcze tylko Napięcie Końca Roku a później Urodzinowe. Skończę 51 lat. Nie wierzę... a jeszcze jedna rzecz nie została dokończona, mam kilka dni... naście właściwie, i muszę ją zrealizować. Zobaczymy...

A teraz... spokój... pozostaję w błogim lenistwie i końcówce filmu. Planami zajmę się później. Muszę nauczyć się leniuchować bez wyrzutów sumienia:)

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008