16 lutego 2013

Kocham Cię Mój Aniele!

Ufff...
Sercowe szaleństwo minęło i zaczyna się szarość. Ale czy na pewno? Może potrafimy tak dla wprawy co drugi dzień wysłąć komuś serce, uśmiech, słowa miłości.
Kiedy ostatnio swoim bliskim powiedziałeś, że ją (jego) kochasz? Kiedy powiedziałeś swojej Matce, Ojcu, Dziadkowi, Synowi, Córce... O żonie i mężu już nie wspomnę, bo to takie oczywiste...:) Ale wiecie, słowa mają magiczną moc. Sprawiają, że na tworzy człowieka pojawia się uśmiech a jego serce bije mocniej i naokoło rozbłyskują ciepłe promienie.

 

Słowa, dobre słowa...  

 

Jakie słowa wysyłamy do swojego Anioła Stróża? Przeważnie prośby, zwłaszcza, gdy przygniata nieznośna "lekkość życia"... Proszę, Aniele, pomóż.... I tu całą lista. Tak jest dobrze, bo On czeka na Twoją prośbę by móc ją spełnić.




Ale, raz na jakiś czas może powiedz mu, że go Kochasz, tak wyjątkowo, tak... mocno. Choć go nie widzisz ale czujesz jego obecność.




Raz na jakiś czas bez wyznaczonego dnia, gdzie serca wirują w powietrzu czerwone i radosne, powiedz słowa miłości, a poczujesz się wyjątkowo...





2 komentarze:

KolorowyŚwiat pisze...

Ciekawe te Twoje Anioły. Trafiłam tutaj "chodząc" po blogach...Ja też kilka Aniołów w życiu "przygarnęłam" tworząc.
Jeśli masz ochotę, zajrzyj na mój blog - tam jest dziwne candy, a w nim można dojrzeć Anioły. Może Cię zainteresuje.
Pozdrawiam

KolorowyŚwiat pisze...

No niestety napisałam nie z tego bloga! Napisałam ze szkolnego... Zaraz podam link do swojego osobistego
http://niebieskosciinne.blogspot.com/
Przepraszam za zamieszanie
Pozdrawiam



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008