13 lutego 2013

Przybywajcie Aniołowie...


Wysoko, w niebie, na małej kładce przysiadł Anioł w towarzystwie swojego Kota Luny. Szybko zjawili się goście przynosząc radosną wiadomość...  
"Jest Miłość!!!! Rzeczywista i prawdziwa, tam, na ziemi! Zejdź Aniele;)))"
Właściwie na kładce Aniołowi niczego nie brakowało. Jego świat był spełniony, spokojny i bezgranicznie wypełniony niesamowitością. Z szybkością myśli szybował między światami różnymi, poznawał istoty przedziwne, mierzył się z żywiołami, ogniem i wodą, szybował między meteorytami i odwiedzał gwiazdy. Za każdym razem jednak wracał na swoją kładkę, gdzie układał w piękne stosiki zebrane emocje, wrażenia i obrazy. Aż tu nagle pojawiają się jego skrzydlaci przyjaciele z taką nowiną. Miłość... Brzmi tak... ekscytująco i pociągająco. Dlaczego by nie sprawdzić. 

Cóż to dla Anioła wyzwanie? Przecież podejmowanie ich to jego zadanie.
Anioł z kotem pod pachą łagodnie i spokojnie wzbił się w chmury, zanurzył w nie po czym leciał chwil parę, zniżył lot... wylądował...

I już został z Nami:)

Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008