27 lipca 2014

Gdzie się wybieram?

Dzisiaj ktoś zadał mi pytanie. "Tak dużo malujesz a przecież nie zabierzesz tego ze sobą?" Nie wiem co miał na myśli tak w szczególności, bo nigdzie się nie wybieram ale w sumie żywiołowo odpowiedziałam, że zabiorę ze sobą proces tworzenia. Zostanie materia, obdarzona moją energią i myślami w postaci obrazów ale to, co zabiorę i co jest mi dane jako dar sam w sobie - to energia tworzenia...  Dziwnie zbiegło się to pytanie z moimi ostatnimi myślami o tym, że gdy mnie nie będzie na FB nie będą się pojawiały Anioły na mojej stronie, ale gdzieś tam w "chmurze informacji" zostanę... A później ten sen... Dobrze, że wiedziałam, iż mogę się obudzić ale i tak męczył mnie jeszcze przez cały dzień... nie będę Wam opowiadała, bo był... straszny... ale to był tylko sen, tylo sennnn...






1 komentarz:

madlen pisze...

Piękne dzieła tworzysz ;-)



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008