7 lipca 2014

Kawowy Anioł...

Powstaje, wreszcie... Po tygodniu obchodzenia sztalugi z płótnem jak nastroszonego jeża, zabrałam się wczoraj do malowania. A później już ciężko było się oderwać ode sztalugi. To zawsze tak działa. Jest problem, nie wiadomo jak go ugryźć ale jak już się wgryzę to ciężko mnie "oderwać" ;))) Dopiero brak światła i rozsądek, by nie malować w nocy, odgonił mnie od pędzli i mojego nowego Towarzysza - Anioła kawowego. Nie żebym nie miała światła, nie nie... Tylko te kolory bardzo ciężko maluje się w sztucznym świetle. Rano zupełnie jest co innego niż w nocy i trzeba wszystko przemalowywać, więc wolę już nie eksperymentować. Póki co będzie czekał... na jutro, na ciąg dalszy... Odpoczywam od koncepcji, które są "męczeniem" i nie przynoszą nic dobrego obrazowi. Zresztą, On doskonale wie, kiedy się ma malować i i tak mnie przywoła... Powstaje więc Kawowy Anioł....


Brak komentarzy:



Smutny Anioł
Długo malowałam smutne Anioły. Niektóre z nich cierpią niewyobrażalnie, są samotne, ich ciała rozdarte a skrzydła w strzępach. Długo zamykałam uszy na ich głos a serce na ich miłość. Doszłam do momentu, gdy mimo niepewnego głosu zdecydowałam się powiedzieć: jesteście ze mną a ja Was potrzebuję...

HARAHEL

Jest Aniołem Bogactwa Intelektualnego. Jego podopieczni to naukowcy, bibliotekarze, drukarze, pisarze, administratorzy i finansiści. Rozwija zmysł analizy i syntezy. Wprowadza śwadomość na wyższy poziom percepcji, wspomaga w porozumieniu w rodzinie i przyczynia się do rozwoju duchowego. Obdarza takimi cechami jak: siła woli, wytrwałość, poświęcenie w dążeniu do celu, idealizm, odwaga, błyskotliwa inteligencja. Pomaga w rozwiązywaniu problemów finansowych i znalezieniu swojego powołania.

Taniec Aniołów

Taniec Aniołów

Nowy Rok 2008

Nowy Rok 2008